söndag 26 juli 2009

Köket är färdigt =)

Ja, då äntligen är köket färdigt. Eller färdigt och färdigt...
Man , eller jag, hittar ju på nya projekt hela tiden...

Här är lite bilder:
Spisen före...

...och efter.

Nytt diskställ och

en ny kran. Äntligen en riktig diskbänk också. Förut hade vi två runda hoar. Inte bra...

Lite bänkdekoration =)

Här är väggen innan vi satte in fönstret...

... och så här blev det med fönster i.

Här är en annan vägg...

...som nu ser ut så här.

Över fönstret gjorde snickaren en fönsterhylla, med samma fräsning som i fönsterbänken.
Där har jag nu den fina serien med kryddburkar.

Jag är jättenöjd med renoveringen. Nu skulle jag vilja måla köksmöblerna, men det får jag inte...

Ha det gott!

Paula

7 kommentarer:

Helen sa...

Så fint det ser ut!

Anna-Karin sa...

Åh så fint det blev.Fönstret var en hit. Hörde att ni hade en dag att fira häromdagen. Hoppas den dagen blev bra.
Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej Millan heter jag och jag bara äääälskar att pyssla o dekorera!!
Fin blogg du har o mysigt hem!!
Kranen var ju super fin..liksaå det infällda fönstret!
välkomme till mig Millan ♥

Anonym sa...

Hej!
Vilket fint diskställ du har i köket.
Var har du hittat det?
Hälsningar
Camilla

Anonym sa...

Jag skulle oxå vilja veta vart du hittat diskstället??? Det är sååå snyggt!

Paula sa...

Diskställer kommer från House Doctor. Det är nog ett par år sedan jag köpte dem. Jag har ett i sommarstugan också...

Kram kram

Anonym sa...

Hej ! Undrar vart du köpt ditt urfina diskställ ?