torsdag 17 april 2008

Några sidor ur min BOM

Här kommer ett par sidor ur min Boken om mig. Det tar sin lilla tid att få den färdig, men någon gång så...
Den första bilden tog min son på mig när jag lagade mat. Han sprang runt mig med kameran och fjantade sig. Därav den mycket glada minen.
Annars är det väl inte så kul direkt att stå vid spisen tycker jag...


Innan jag åkte på kursen om BOM, så fick vi i uppdrag att ta med diverse bilder och annat smått och gott.
Till den här sidan skulle jag ha ett kort på min älskling och ett läppstiftsavtryck. Så här blev det:






Jag kan tyvärr inte följa med Marie(Maja Design) till Scrapeventet i Helsingborg denna gång. Vi var där förra året ihop. I år ska hon själv hålla klasser. Så roligt och spännande för henne.
Jag önskar henna lycka till!

MEN jag får vara med ändå!!!

För ikväll ska vi till henne på ett test inför eventet! Det ska blir såå kul!
Kanske, kanske jag kan visa något i morgon...


Ha en underbar torsdag!


Kram kram

4 kommentarer:

Linda Dekorerar sa...

Jaaaa....Det ska bli jättespännande!!!!
Syns i kväll!
*KRAM*

Erica sa...

Vilka fina LO´s du gjort!!

Är så otroligt nyfiken på de nya Maja Design-papperna. Antar att de är lika vackra som de övriga, så roliga att scrappa/göra kort med.

Och, nej, jag är inte designer för någon, tror inte jag har så stor chans på det området..
Jätteglad av din kommentar dock, den värmde verkligen, TACK!

Anonym sa...

Sitter också med mitt Bom lite då och då. Vill så gärna får det helt klart men det är det där sista.

Vad synd att vi inte ses på Eventet :-(. Var ju så kul förra året. Lycka till hos Marie.

Kram Maria

Anonym sa...

Nu gör du oss riktigt nyfikna. Längtar tills de kommer i butiken. Hänger på låset direkt, det brukar jag ju göra. :-)