söndag 5 oktober 2008

Nu börjar det närma sig...

Nu är alla golv lagda. Det blev såå fint! En tapet är uppe och trappstegen är betsade och lackade. Snickarna kommer till veckan och ska bygga in trappan och nya garderober. Jag visar bilder när allt är klart.

Datarummets tapet som jag blev jättenöjd med!


Vi hade ett litet förråd förut som nu ska bli mitt pysselrum. Kollar runt på nätet efter idéer och inspiration. Någon som har sett något och vill tipsa?


Jag håller även på att "inreda" vår nya éntre på jobbet, Färg & Kakelhuset i Uddevalla.
Tapeterna kommer upp i veckan, och sen ska jag köpa in lite möbler. Jag visar det i ett inlägg när det står klart. Men här är tapeten...


Spännande att få inreda även på jobbet. Där har vi nu tagit hem lite roliga stickers till barnrum, och så har vi planer på att ta in väggord. De är ju sååå vackra. Kanske det kommer till butiken vissa inredningsdetaljer också så småningom... =)


Så bor ni i närheten är ni så välkomna in och hälsa på.
Jag jobbar mån, ons och fredag samt varannan lördag.

Ha en härlig höstvecka!

Kram
Paula

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att du är tillbaka. Skönt att det håller på att ordna sig för er.
Kram Anna-Karin

Anonym sa...

Jättefin tapet, såg den inte först på min dataskärm, kanske har för ljus skärm, trodde först det var en helvit tapet, hihi.. ;-)

Har precis tapetserat färdigt sonens rum med en fondvägg ur den populära Kasper & Saga kollektionen (Sandbergs), blev riktigt nöjd.

Svårt med tips i pysselrummet. Men är förrådet utan fönster så kanske en ljus tapet?

Ha det så bra!! Lycka till med resten av renoveringen, hoppas du visar bilder sedan!

Kram, Erica

Anonym sa...

Vilken ursnygg tapet.
Vi letar efter en liknande till vårat sovrum. KAn du tipsa om märke osv på den du köpt?