söndag 9 november 2008

Tackkort

När jag var i Högsäter förra helgen, började jag på ett par kort.
Jag gjorde färdigt det ena i kväll. Det blev ett tackkort till en arbetskamrat. Vad kul det var! Det blev så klart i de nya höstpapprena från Maja Design. Det är ju alltid så, att det är roligare att skapa i nya papper...

Tack så mycket alla i Högsäter, för en mycket trevlig dag och smaskig fika.
Så här blev kortet:

Det är inte så lätt att variera sig när allt ligger nerpackat. Och eftersom vi flyttar på allt här hemma fungerar inte skannern heller. Ursäkta för de dåliga bilderna. Jag fick inte skrivaren att hitta bilderna på minneskortet... och mörkt var det när jag fotade...

Nu är det dags att göra det andra kortet. Det får bli utmaningen till vår nästa scrapträff. Jag har redan målat motivet...

Ha det bra!
Kram

5 kommentarer:

Helen sa...

Fint kort!

Anonym sa...

Jättehärligt kort, snyggt målat och fina papper.
Roligt att scraplusten kommer smygande igen!

Anonym sa...

Vilket jättesnyggt kort. Du målar så fint. Jag måste nog skaffa mig en retroflower i mellanstorlek, verkar vara användbar.

Anonym sa...

Hej igen du har en utmaning i min blogg.

Eva sa...

Härliga färger! du har många fina kort i din blogg!!
Eva