söndag 21 mars 2010

Jag hänger löst...

Jag tog hem ett gammalt plåtskåp från jobbet för ett par veckor sedan. Jag vet inte fortfarande var det ska vara. Men det ska nog lösa sig. Hittade denna vackra bild på nätet: Så än finns det hopp...

Och i förra veckan fick jag av en kund på jobbet gamla järnsängar, i delar!!! Säkert flera stycken. Jag har i alla fall tänkt att försöka få ihop till 2 st och sedan slänga resten. Det finns säkert delar över för hämtning, om någon skulle behöva något. Hi hi... De kanske går att använda till något helt annat...
Det var en låda knoppar också. Ett mysterium att få ihop detta.
Enligt kunden var de från gamla Badhuset på Gustafsberg, Uddevalla.
Så är det någon därute som sitter inne på kunskap om gamla järnsängar, hör gärna av dig!
Ja, som ni säkert förstår är min man MYCKET imponerad av detta "skräp".
Så nu tror jag nog jag hänger löst...;-)
Ha det gott, alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en otroligt snäll man så du sitter helt klart "säkert"

Anonym sa...

Herregud du kan ju inte slänga! Sälj det på blocket eller tradera eller vad som helst.