lördag 22 maj 2010

Boheme - Nytt i entrén

Nu har vi fått upp nya tapeter och lite nytt från Två Fröknar i vår entré på jobbet.
Tapeterna heter Boheme och kommer från Boråstapeter.
Jag var hos Lillemor och Evalena på Två Fröknar och lånade rekvisita. Det blir så mycket finare då. Verkligen snällt att låna ut till oss!

Här är "skyltfönster" nr.1:
Gungstolen är ett loppisfynd som jag har målat. Tavlan och bordet är mina saker.

Boken och ljuskoppen är loppisfynd. Övrigt kommer från Två Fröknar.
"Skyltfönster" nr.2:
Bordet vet jag inte vems det är, men jag hittade det på vinden, på jobbet.
Den gamla ägglådan är min privata.
Tårtspaden är jobbets. Övriga saker Två Fröknar.

Verkligen romantiska tapeter. Leila Lindholm har varit med och tagit fram dessa i tapetboken Boheme.
Även om jag får göra en del på min lediga tid för att hinna med, så har jag allt ett mycket, mycket roligt jobb. =)
Jag är såå nöjd!
Kram på er!

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Jäklar vilak snygga tapeter!! De snyggaste jag sett på länge!!! Ska jag behöva tapetsera om, undrar var, jag vill ha dem!!! Och va snyggt med den bruna kudden till, nu dreglar jag: ) Mari.

Vintage sa...

Såå snyggt! Underbara tapeter.Tack för inspirationen Kramar Susanne

Jessica sa...

Är på jakt efter tapeter till tv-rummet och det var en hel del fina du visar här. Ha en fortsatt skön kväll Jessica