onsdag 7 juli 2010

Flaggan i topp!

Jag har sån tur!
Mina föräldrar ska sälja sin gård, så jag och min syster får ta vilka möbler vi vill. Och OM jag vill!
Jag har börjat att fylla garaget med möbler att måla...
Jag har nu på gång: Kökssoffa, tvättkommod, stolar, bord, skrivbord mm mm...
Är i behov av att lägga ut mina möbler här hemma till försäljning, så jag får in de nya, eller jag menar de gamla. =)
Min syster är inte fast i det gamla, slitna träsket, men hon hittade allt en del hon också...

Här är en möbel som jag har fått. Den har varit min farmors en gång i tiden, men nu pryder den vår hall.
Idag har vi något stort att fira!!! En ny medlem i familjen!!!
Blomman i glasflaskan är för lille Leon som föddes i dag.
Hipp hipp hurra!

Här ska nu förberedas för 18-års kalaset i morgon.

Kram på dig!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Va kul, vad skall du sälja vidare? Är på jakt efter smidiga byråer, ett skåp där whiskysamligen kan få plats och samtidigt vara snygg osv osv. Ha en fortsatt pysslig kväll, perfekt när det är grått och regnar Jessica

Linda Dekorerar sa...

Tur för dig så du får lite mer och måla,du väl inte så mycket möbler innan,hihi!
Stort tack för "du vet vad" det blir jättefint,vi ska starta firma nu G och jag,haha!
Hoppas ni får det kul på lördag!
*KRAM*

Anna-Karin sa...

Låter kul. Du är ju så duktig på att fixa till saker och ting. Ska bli roligt att se när du är klar. Vad är det du ska sälja?