söndag 31 oktober 2010

En tripp till Danmark kan vara alldeles, alldeles...

...underbar!
Det här blir nog lite långt inlägg med många bilder...

Eftersom jag har fyllt lite halvjämnt, drog vi iväg på en minisemester.
Jag fick bestämma vart vi skulle. Nice!
Men jag antar att det blir ombytta roller nästa år...

Första dagen på resan drog vi till Ängelholm och butiken Vintage by Nina. Där åt vi en underbar kycklinggryta och kikade runt bland alla fina saker.

Vi stannande i Ängelholm över natten, för att dra vidare till Köpenhamn och Randis butik Stil og Stemning. Så söt hon var! Vilken mysig butik! Inte så stor, men ack så god. =)
Bilden på Randi har jag lånat på hennes hemsida:
Mina resmål har jag valt utifrån tips ifrån olika bloggare, men framför allt från Marie med bloggen Vita Ranunkler .
Ett annat stopp blev hos Rikke och hennes mamma Birgitte, med butiken Honning og Flora. Vilket ställe! Långt ute på landet, men waow! Ett helt fantastiskt hus med massor av fina saker!
Många saker jag ville ha...

Hemresans alla besök får vänta till en annan gång...


Kram kram - ses på stan!

Inga kommentarer: