tisdag 18 januari 2011

Help! I need somebody...

Det har nu gått över ett år sedan vi satte upp tapeterna i matsalen, men inget, verkligen inget, har sedan kommit upp. Varken på väggarna eller i taket, så vi har mycket dålig belysning.

Det går bara inte att få till det... Hjälp!!!

Jag tycker vi är ganska färdiga för övrigt i huset, förutom tvättstugan, som står på tur. Hur svårt kan det vara???
Jag vill att någon kommer hit och talar om för mig hur jag ska göra för att få det fantastikt fint. Ha ha...

Vi har nu 5! skåp, två bord med stolar och ingen struktur!!!
Jag har även en gammal karljohansoffa jag tänkte måla och ha där...
Här är några bilder på möbler som finns där. Vem vet, det kanske dimper ner en ritning eller ett förslag... he he...

Här syns två "skåp":
Ett vitrinskåp och gammalt ekbord och ekstolar:
Matsalsgruppen som köptes med vitrinskåpet:
Här är vårt köksbord, som inte ska få vara det längre.
Man kanske skulle måla det och sätta det med de gamla ekstolarna och ha det gamla runda ekbordet med soffan, och då göra sig av med det vita vitrinskåpet, matsalsbordet och stolarna....
Tankarna surrar...
Jag får väl ut på nätet eller bläddra i mina tidningar för lite inspiration.
Vilka problem... ;-)

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer: