torsdag 3 februari 2011

The Laundry Room

Det börjar bli dags att renovera vårt "svarta får". Tvättstugan!
Det finns mycket inspiration när man kommer ut i cybervärlden.
Här är några bilder som jag har lånat som tilltalar mig:


Så det är väl bara att blanda dessa till en egen mix, och vips så är det klart... not...
Jag är riktigt hopplös på att ta beslut, det kan jag erkänna. Man vill ju inte komma på något i efterhand.
Smart planering, lättstädat, men ändå lantligt. Så ska den bli...
När tvättstugan är klar, kanske jag visar några före-bilder. Om jag törs... =)
Ha en härlig fredag!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Ser helt underbart ut:) Men problemet är som du säger hur man skall få till sin egen stil i det hela, inte alltid det lättaste men det är iaf en trevligt problem:) Trevlig helg Jessica