torsdag 18 augusti 2011

På semestern var jag på några loppisar, vilket hör sommaren till.

På en av dem, vilken var min mammas väninna som hade, fick jag ett gammalt fönster. Hon hade sparat det till mig, och tyckte jag skulle ha det. Gulligt!

Jag målade det lite och lät det flytta in i matrummet.





Här är en liten före bild:


Det är skönt att vara tillbaka i de vanliga igen. Och då även fått tillbaka mina lediga dagar. =)


Idag stod jag och lagade lunch till mig och sonen, med tv:n på som sällskap.

Hörde att Sommarpratarna kom på. Gick fram till tvn och höjde volymen, och blev stående där... Jag hörde hur Ulf Malmros berättade om när han hade fått beskedet att han hade en tumör i ryggraden.

Helt galet... Det var ju min historia han berättade... Det rörde upp mycket känslor...


Han sa att det har gett honom en påminnelse om hur jädra bra vi har det.

Det kan jag verkligen skriva under på!


Kram på er!

Paula

Inga kommentarer: