tisdag 18 mars 2008

Smygkik...

Igår var jag på ett superhemligt uppdrag.
Vi var 4 st som var kallade till Uddevalla som en testgrupp hos Maja Design. Jättespännande!!!

Men när vi fick se vad vi skulle göra, blev vi mållösa, och rörda till tårar...


Helt otroligt vad duktig hon är, Marie! Mycket imponerande! Papprena kommer att släppas i slutet på april, men jag tänkte smyga ut små smakbitar, och hoppas de ska smaka...


Jag hade ingen kamera med mig, men hade nog inte fått fota i alla fall. Tog några smygbilder med min telefon och kände mig som en journalist...
Mycket dåliga bilder, men det är allt jag vågar visa.

Det var ett mycket roligt projekt som vi kommer att få göra igen i en lite större testgrupp. Spännande!

Ha en härlig dag!


Kram Paula

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va kul du måste haft. Vad jag tycker om Maries papper vet du ju så jag väntar med spänning till slutet av april.
Anna-Karin

Anonym sa...

Tack Paula!
Vad glad jag är att ni tyckte om det!! Och skönt att ni tar mig som jag är...

Kramar Marie

Unknown sa...

Visst känns det som om man svävar på små moln!!!?......
Ja, vad säger man...Marie, du är helt fantastisk!!!

Kramar Rosa-Marina

Anonym sa...

Visst är hon! Fattar fortfarande inte vad hon har gjort...
Det kommer inte att behövas fler pappersproducenter på marknaden!

;) Kramar

Erica sa...

Åh vad nyfiken jag blir nu!! Är oerhört förtjust i alla Maja Design-kollektioner och blir jättenyfiken på nästa!! Också nyfiken på vad ni fått göra, spännande!

♥ Pia... sa...

Oj då nu blev jag oxå nyfiken..spännande...vad fint du har fått det i hallen..söt tapet...PIA

Jeanette sa...

Nu blev jag oxå jättenyfiken. Både på papprena och vad ni gjort. Är ett stort fan av Maries papper. Ska bli spännande. Fina stämplar du fått in i butiken. Kommer in när jag fått lön :) Var dock inne idag och köpte turkosdistress färg. Nu ska det målas.

"KRAM"

Anonym sa...

Men ååå så spännande - äskar de dära papprena!! Väntar nu till slutet av aprill!

Anonym sa...

Oh vad nyfiken jag blir! Maja Design är ju så fina.

Hilde sa...

wow, spennende!!

og så spennende å se at dere hr fått Tove's stempler i butikken!!!

Erica sa...

Hej igen! Du var så snäll då du hjälpte mig att länka, det var inte alls svårt.. men.. undrar om jag får fråga igen.. hur gör man då man bara vill ha ett namn på en person och inte hela blogadressen, dvs då man klickar på det markerade namnet så kommer man till länken på det sättet. Hoppas du förstår hur jag menar?
GLAD PÅSK föressten!!

Anonym sa...

Jag med har fått en tjuvtitt och som alltid är papprena helt makalöst fina!!! Så kul att ni fick vara testpiloter :)

Kram från Theresa