tisdag 2 december 2008

Fotokursen är slut...

...men oj vad kul det har varit!
Jag har gått en fotokurs för fotografen Bengt Öberg.
Kursen var på 5 ggr, men vi tyckte att det var såå kul, så vi byggde på den med 3 träffar till. =)

På de extra gångerna fotade vi första träffen, redigerade bilderna andra gången och tittade på de utskrivna bilderna den sista träffen.

När vi fotade var vi på Herrestadsfjället. Vi var 7 personer på en yta av ca 20 kvadrat, där vi höll på i 3 timmar, inklusive fika. Kallt men jättetrevligt.
Tanken var att fota; ett porträtt, en naturbild samt en bild på någon sak, placerad i naturen.

Här är de som var med:
Här är ett foto jag fick på mailen från Caisa. Tack så mycket!


Och här är mina 3 bilder:


Ett porträtt av Caisa.



En gren i vattnet.

En kittel på elden.

Om det är någon av er som läser detta och har en bild på mig, vore det jättekul att få en kopia på det. Kanske ett mail ( paula.an@telia.com ), eller vid nästa träff, för det blir det nog...=)


Ha det så gott!
Kram kram - Skumbanan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kortet på kaffekitteln tycker jag är riktigt snyggt!
Ha det bra.