onsdag 24 december 2008

Snipp snapp snut...

... så var denna bloggen slut!

Jag har haft denna blogg i ganska exakt 1 år, och det har varit jätteskoj!
Men, nu känner jag att jag inte har den tiden till det längre. Jag skapar inte så mycket just nu, utan försöker få ordning i hemmet.

Vi är några som skapar i Färgelanda City Scrappers, och vi kommer snart med en egen blogg. Så inlägg kommer jag att kunna göra ändå, om jag vill. =)


Jag hoppas att alla har haft en ljuvlig julafton på alla vis. Det har jag, för jag har fått vara med min familj hela dagen! Jag har verkligen underbara barn och en underbar man.
Så med några julbilder från idag, avslutar jag nu denna blogg.
1000, 1000 tack alla besökare! Det har varit superkul!
Följ gärna med till FCS blogg.
Kram kram
Paula

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att jag tycker det är synd att du slutar, men jag förstår dig. FCS får bli nästa anhalt.
Kram Anna-Karin

Helen sa...

Tycker att det är trist att du slutar blogga, men jag förstår om inte tiden räcker. Jag får följa FCS blogg sedan istället.

Linda Dekorerar sa...

Tråkigt!!!!!
Hoppas du haft en mysig jul.
God fortsättning!!!!
Ska försöka komma igång med bloggen när julen lugnat sig lite(snart hoppas jag) hör av mig.
Ha d bra
Kram Linda

Anonym sa...

Tråkigt att du slutar blogga, det har varit så inspirerande att läsa din blogg, men förstår dig, känner själv liknande ibland, att tiden inte finns.

Tack för att du visar så vackra bilder på ditt hem, underbart fint ni har det!

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

Kram, Erica