söndag 17 februari 2008

Hittat på Fjälla

Jag har en mamma som också gillar gamla saker, och det tycker jag är bra!
Det är därför mycket roligt att gå runt på Fjälla, deras lantställe, och "rota". Sist vi var där fick jag med mig två flaskor, ett decilitermått samt några vackra örngott. Glasfatet hade hon hemma.
Detta ska jag nu förgylla mitt hem med...


Det har känts som vår i luften nu några dagar. Denna bild är från vår veranda. Jag tog den på Alla Hjärtans Dag. Men nu är det väl snart dags att ta bort "vintern" och göra vår där. Det lär väl inte komma någon mer snö...

Ha det så gott och tack alla ni som kikar in här. Jag blir så glad, så glad. =)
Kram
Paula

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej jo du visst får man vårkänskor...det är ingen snö hos mehj..och banne mej jag vill ha nån heller..nu vill jag bara ha sol..ljummadagar och fågelkvitter..med en och annan blomma:)..vilket sött mosshjärta du hade.. fina fynd oxå...nu ska jag in och kika på butiken din..det där nya pappret var då för ljuvligt...får nog lägga in en bestälning..bara den feta lönen kommer så:) ha en trevlig söndagskväll..PIA

Jeanette sa...

Visst längtar man till våren så vi får hoppas. Vilka fina kort du tar blir inspirerad och lite avundsjuk. Flaskorna är jättefina. Har likadana själv. Har använt dom när jag gjort saft. Skulle ta och göra fina etiketter till dom.

"Kram" Jeanette

Bodil sa...

Här är jag för första gången och definitivt inte den sista. Kul blogg med lita av varje. Jag har köpt fina papper från din butik. Skall användas till jul!!! Man får ju vara ute i god tid. Ser att du också gjort Boken om mig under ledning av Marie. Det är snart 1 år sedan jag gick, men jag har inte min färdig. Alltså det bara måste jag fixa. Den boken blir bara så fin.
Kram

Anonym sa...

Vilka underbart fina fynd du gör. Älskar också att gå runt och "rota i gamla ting" även om det sällan blir att jag tar med mig något hem.

Vi har haft 10 grader här idag och det har varit såå skönt. Nu är våren på väg.

Kram Maria

Anonym sa...

Åh vilket fint hjärta du gjort med mossa.Kan man få låna hem dig för tips på inredning.Här skulle behövas piffas till lite =0)