onsdag 27 februari 2008

Fina gåvor...

På alla Hjärtans Dag låg det ett stort kuvert i brevlådan. Hade ingen aning vad det kunde vara i. Därför blev jag mycket glad och rörd när jag öppnade och fick se detta vackra kort.
Texten på kortet lyder:
När vännerna kom till, var tanken ganska klar
För vänner har nåt i sig, som ingen annan har.
De har en hand som hjälper, de lyssnar och förstår.
De viker inte undan när många andra går.
Så därför vill jag fira en vän och det just nu.
Här kommer en jättekram för vännen det är du!

Kortet fick jag av gulliga Therese, som även gjorde denna fina Grattistag till mig när jag fyllder år.


På AHD fick jag även en present av min mamma. Det var en liten ask hon hade klätt med papper, och inuti låg det en av hennes ringar. En vitguldsring med en sten i. Jag och min syster fick var sin. Jätteroligt! Jag tror att hon hade fått dem av pappa en gång i tiden.



Nu en liten påminnelse.
Kursen för Linda Muhr närmar sig, och sista betalningsdag är idag. Det är ju för att jag ska kunna ringa runt till dem som är på väntelista, ifall någon bestämmer sig för att hoppa av.

Vet du med dig att du inte har betalat, men vill gå, hör av dig snarast!

Ha det så gott!

Kramar

Paula

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka undarbara gåvor!! Du har en fin vän och underbar mamma!

Oops! Jag var nog en av de där som inte betalt än....ordnar det!!

Kram

Anonym sa...

Samma här!Fixar det bums! Har missuppfattat och trodde man skulle betala till butiken när vi kom.
Sätter in pengar för 2 st, Marie-Louise och Lillemor.
Jättefina gåvor och snäll mamma.
Kram Marie-Louise