onsdag 20 februari 2008

Lite galen är jag nog...

Vi är i Sälen och åker skidor, men ska åka hem i em. Här är ganska gott om snö och alla backarna är öppna.
Jag håller på att städa stugan. Men eftersom de andra åker snöskoter, smyger jag fram datorn och gör ett inlägg. Annars skulle de tro att jag är galen. Blogga nu...
Kom på att jag kan fota med mobilen... Ha ha ha, därför såå dåliga bilder!
Jag tog mig en tur runt Sälen igår em och shoppade några saker. En tvättbräda på en loppis, en liten trådkorg i luffarslöjd, ett "gammalt" vykort och en kedja i en inredningsbutik.
Nä, nu är väl "rasten" slut. Dags att göra lunch.

Neeeej, nu jag blev påkommen!!!!!!!!! Ha ha ha


Ha det så gott!


Kram Paula

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaa lite tokig är du allt!! ha ha

Jag som tänkte att du kanske ville komma o scrappa.....det får bli en annan dag då.
Kör försiktigt, så hörs vi när du kommer hem.

Kram Marie

Anonym sa...

Haha...men jag förstår dig, det är så kul det här med bloggande...
Hoppas ni haft det härligt i Sälen och ta det lugnt hem.
Kram Maria

Lin & Lavendel sa...

Man blir ju nästan beroende av att blogga...så jag förstår dig :)
Vilka fina saker du hittade på loppis!
Ha det bra i Sälen!

Jeanette sa...

Fina saker du hittat. Ja du man beter sig allt underligt ibland.... Jag har fått Ivar till att göra en layout så idag har vi faktiskt suttit tillsammans och scrappat. Hoppas ni haft det trevligt i fjällen.

"KRAM" Jeanette

♥ Pia... sa...

Jo ...haha..visst är vi lite toka lite till mans ..bloggarfolket...men kul är det och inspirerade oxå..sen får man så mycket tips ...alltid roligt att se vad som fyndas på loppis m.m...fina fynd du fått tag i...PIA