tisdag 19 augusti 2008

En liten bänk...

...så söt, fick precis plats i vår lilla matvrå.

Med ett par kuddar på, blev den så här fin: De små vasarna köpte jag på Årstiden i Stockholm vid senaste besöket där. Vaxduken kommer från Ullared...

En fågelbur har införskaffats. Undrar vad jag kan stoppa i den? En fågel kanske... Fast det har jag ingen...
Den skulle man kanske kunna hänga i en kedja i taket??? Med något i...

Så mörkt det är nu på kvällarna. Helt svart var det vid stugan. Där finns det ingen utebelysning av något slag.

Dags att sova nu. Jag och Amanda har haft en heldag i Göteborg, med massor av butiksbesök. Man blir ganska trött av det...

Vad spännande att se, att jag snart har haft 10 000 besökare. Det måste firas då på något sätt... Något att fundera på...

Kram kram - Paula

2 kommentarer:

Anonym sa...

vAD MYSIGT NI SER UT ATT HA DET I ER LILLA STUGA!

KRAM
MIA

♥ Pia... sa...

Hej Paula..nu var det ett tag sedan..har du det bra..jobbar och sliter:) ...ja det gör vi väl lite till mans nu..semestern et minne blott..suck..men nu kommer myspysens tid..många ljus och plädsvepta framför brasa och tv...fin liten soffa/bänk..och buren den gillade jag..kanske en fin blomma i eller ett ljus eller....nä stopp..du kommer nog på nåt..många kuliga affärer i göteborg förstår jag..nu får jag hasta vidare..ha de..kram..PIA