söndag 17 augusti 2008

Scrappat ett kort...

I går var vi då på kräftskiva. Jag gjorde ett kort och tog med. Tyckte att motivet stämde hyfsat, eftersom vi skulle ha med oss egna kräftor och dricka.
Vi bor ganska kompakt just nu, så jag har inte så mycket material att jobba med. Lite papper, brads några få blommor + lite till. Jag hittade dessa papper från K&Co som jag gillade. Färgerna känns lite höstiga och "kräftiga". =)


Ja, så här blev det i alla fall:



Då var det dags för arbete igen, i morgon.
Ha det så gott!

Kram Paula

7 kommentarer:

Helen sa...

Jättefint kort, tycker också att färgerna är höstiga.

Linda Muhr sa...

Hej vännen!

Underbart kort!
Hoppas vi ses snart!

Kram Linda

Erica sa...

Underbart kort!! Du målar så fint och har så fina upplägg på dina kort, vill se mera, mera, mera!!

Har själv ingen pysselhörna just nu men längtar till att skapa igen. Blir väldigt sugen att göra kort med mina Sarah Key stämplar nu, de är så ljuvliga!

Ha en bra vecka!

Kram, Erica

Lina sa...

Hej Paula
Som tack för din indtroduktion i scrapvärlden ger jag dig en award, och givetvis som tack för din inspiration via bloggen.
Kram lina

Jeanette sa...

Vilket ljuvligt kort Paula. Kanonfint! Vilken fin stämpel. Kramar Jeanette

Anonym sa...

Vad bra kortet blev!


/Johanna

Eva sa...

Härliga Sarah Kay är ute och cyklar och fint kort har hon! :)
Eva