måndag 7 januari 2008

Amanda har fyllt 18 år!






Min dotter har fyllt 18 år. Det är inte klokt vad stora barnen blir... Hon har redan flyttat hemifrån, till en liten etta, men kommer allt hem och hälsar på emellanåt.
Det blir tomt här hemma. Hon är ju så sprallig och full av liv.

Mycket kalas så här års...
Jag har här inspirerats av Linda Muhr.
Dikten såg jag också på hennes sida och "lånade" den. Papper kommer från Maja Design.

Kursen i Distressmålning för Linda Muhr är nu fullbokad. Hör av dig till butiken eller lägg ett mail om du vill stå på reservplats.
Det blir det den 8 mars.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar till en jättefin blogg
Paula!!
Här kommer jag att titta ofta,ofta.
Kortet är underbart, så klart!
Vad duktig du är på att måla - jag får nog gå Linda Mhurs kurs
(tredje gången gillt...)
Kramar Marie

Erica sa...

Vilket underbart fint kort!! Vill jättegärna ser mer av dina skapelser, gillar din stil mycket! Papperen är lika underbara, de finaste julpapperen hittills. Kommer det att släppas mer papper från Maja design framöver? Är jättenyfiken, har verkligen fastnat för dessa papper.
Hade gärna gått på kurs hos Muhren, tyvärr bor jag för långt bort..
*kram*

Linda Dekorerar sa...

Jättefint kort!!!
Jag vill ju såklart prova Distressmålningen är ju helt grön på den fronten...
Man vill ju alltid lära sig mera
KRAM

Anonym sa...

Fint kort som alltid.Distresskurs med Linda hade varit en höjdare.
Hälsa till dottern och gratta från gamla fröken.

Anonym sa...

Jättefina kort!