måndag 14 januari 2008

Minnet räcker inte alltid till...

...så nu har jag scrappat mig en anteckningsbok, eller en sk bloggbok, med mitt monogram på.

Jag har verkligen fastnat i bloggvärlden. Det finns ju massor med underbara sidor. Man länkar sig vidare och vidare, och tror sig komma ihåg var man har varit. Men icke...
Därför tänkte jag att jag måste ha en bok där jag kan skriva ner namn på bloggar eller andra idéer som ploppar upp. Den är i storlek 10x15, så jag kan ha med den överallt.
På baksidan fick jag använing av min nya stämpel med mitt namn.
Jag beställde stämplar, och gav bort i julklapp, från Inky Wings. Dem gav jag till några snälla, underbara människor som alltid ställer upp och hjälper mig och min butik, med orden Änglar -visst finns dom!

Ha en bra dag!
Kram

Paula

3 kommentarer:

Sofia sa...

Hej!
Vilken fin blogg, hus och torp du har. Självklart är det OK att du länkar mig.
Nu ska jag gå in och titta på din butik!
Mvh Sofia

Jeanette sa...

Hej! Så fick du din blogg komihåg bok. Den blev jättefin!!!

Unknown sa...

Hej! Vilken fin blogg du har skaffat! Nu har jag ett ställe till att surfa runt på!!! :)