torsdag 24 januari 2008

BOM

Jag tittade in på Jeanettes blogg igår och såg att hon hade varit duktig och gjort färdigt det lilla minialbumet, vi hade som kurs i höstas.
Ibland blir sådana projekt liggande... Tyvärr...
Jag var på kurs i somras för Marie Larsson i Helsingborg.
Då gjorde vi BOM(Boken om mig),"Om en dag i mitt liv", i form av en lunchpail.
Men trots att vi jobbade stenhårt hela dagen, blev den inte klar på långa vägar. Men nu är det dags!
Så här ser själva lunchlådan ut, som jag gjorde klar idag!

"Boken" kommer jag att visa sida för sida, när de är klara...
Marie har gjort ett jättearbete, så visst vore det synd att bara låta den stå här, ofärdig i bokhyllan.

Ha en härlig dag!

Kram
Paula

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Hej! Den var verkligen fin! Ibland är det inte roligt att fixa lunchen dagen innan, men med den lådan får man inspiration. Tankvärda ord oxå! Ska bli spännande att se "sidorna" när de är klara! Var kommer "lådan" ifrån? Och var kommer alla ideér ifrån? KRAMAR JEANETTE

Anonym sa...

Åh, vad roligt att se!
Jag är lite impad att du "redan" är klar (helt sant). Hur hinner du pyssla mellan alla andra projekt du har på g?

*kram*

Anonym sa...

Jag är inte färdig än med min och vi gick ju samtidigt på kursen.

Anonym sa...

Så underbar den var!
Förstår det tar tid, vet själv hur klockan rinner iväg när man pysslar. Ska bli spännande att se fortsättningen.
Ha en riktigt skön lördag//Kram Marie-Louise