tisdag 29 januari 2008

Ett paket med papper ligger och väntar...

I dag kl 13.00 får vi in Maja Designs nya papper till butiken. En underbar serie som heter Du & Jag. Om du vill vara med i utlottningen av ett paket med några av henns papper, ska du bara lägga en kommentar & svara på tre enkla frågor.

1) Hur ofta tittar du in här på Dekorera medmera?
a. varje dag
b. en/två gånger i veckan
c. annat

2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?
a. inspiration
b. kunskap
c. lägesrapport

3) Vad saknar du på sidan? Ge gärna tips och idéer.

(Frågorna är hämtade från Blomsterverkstan)
Dragning kommer att ske tisdagen den 5 februari.
Varmt välkomna med era svar!


Kram

Paula

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hej1
Ja jag får väl kanske bli först då....
Jag tänkte du menade butiken först men sen förstod jag du menade bloggen,såklart.

1.C annat.FLERA ggr varje dag oftast.

2 c Fast det var svårt det är ju såklart alla 3 alt.

3 Lite mer scrappat, fast jag vet du har ont om tid.Men du har ju "gamla" LO´s ;-)
Ett Tips! är då och lägga ut dessa under en sådan Kategori,fler som tycker det? (hi,hi)

Annars är det en JÄTTEKULIG,FIN och INSPIRERANDE blogg du har.
Oj,vad långt det blev.
TÄNKER på DIG idag!!
*KRAM*

Jeanette sa...

Hej! Linda hann före ser jag. På första blir det flera gånger i veckan. Ibland varje dag. Alt.2 stämmer bäst. Fråga 2 kan jag inte välja ett alternativ. Måste svara alla tre, precis som Linda. Jag önskar oxå se fler LO du gjort. Nu vet jag att tiden inte räcker till allt. Men det är av rent egoistiska skäl. Ett jätteplus, förrutom allt annat bra är när du berättar om fotokursen. Väldigt roligt att ta del av.

ANNI sa...

Hej Paula!
På 1 svarar jag: b
2: mest a och b
3: Eftersom jag inte är så hemma på det här med bloggande är det svårt att svara på. Men tips och ideér både beträffande kortmakeri, scrapalbum samt inredning tycker jag är kul att läsa om och kika på. Kul också med bilder från fotokursen:) Där är min Patrik också med. Han är sååå inne för sin fotografering just nu. Mest blir det bilder på Noel då förstås.. Ser fram emot kursen den 8 mars. Skall bli jättespännande. Annars måste jag säga att din sida både här o webbutiken är jättebra upplagda. Lätt att hitta. Kram Annika

babban sa...

Hej Paula!
1) mitt emellan a och b
2) a (och b när det gäller fotograferingen)
3) Har inte funderat speciellt på det men håller med de tidigare inläggen att det skulle vara kul att se dina LO's.
Ha det bra! Jag tittar in någon dag.
Babban

Anonym sa...

1) Hur ofta tittar du in här på Dekorera medmera?
Jag tittar in här nästan varje dag, men alltid när är en uppdatering är gjord, då syns det på RSS.

2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?
Inspiration, inspiration och åter inspiration!

3) Vad saknar du på sidan? Ge gärna tips och idéer
Jag saknar uppdateringar oftare... :-)
Nej, faktiskt är detta för mig en jättehärlig blogg med inspiration ur olika synvinklar! Så bra!!

Anonym sa...

1)jag tittar in minst en gång varje dag.
2)Inspiration -har faktiskt köpt lite nytt till hemmet när jag ser hur mycket fint du visar.
3)Kanske veckans nyhet-lägga ut och beskriva vad det är och hur man använder den(inom scrap)eller visa upp något nytt du har i butiken som hör till inredning.
Roliga länkar till andras bloggar som du hittat.Annars tycker jag att det är jätteroligt att kika in och se hur du har det.

Anonym sa...

Såklart man vill vara med på en utlottning av dessa ljuvliga papper.

1) b
2) a
3) Det är en väldigt mysig blogg med en härlig blandning av foto och inredning. Ser framemot mer om torpet och ännu mer om dina framsteg på fotokursen.

Kramar
Jenny

Anonym sa...

1. a
2. a
3. Gillar blandningen av foto, pyssel och inredning och speciellt stilen på bloggen. Det jag gärna skulle se mer av dock är kanske saker du gjort själv eller saker någon annan gjort. Saker som kan inspirera till att göra något liknande själv helt enkelt! Vare sig det är i genren inredning, scrapbooking eller något annat!

Kram

Anonym sa...

Hej Hopp!
Vilken kul idé.
1.Varje dag. Oftas flera gånger. Ibland kommer det något nytt under dagen.
2.C, kul att se hur du har det.Du länkar också till andra bra sidor.
3. Eftersom jag mest gör kort är det scrappat som jag skulle vilja se mer av. Tips och trix på olika scraptekniker är också kul att läsa om. Å andra sidan är du ju alltid vänlig och svarar på alla frågor jag har när jag kommer in i affären.
Ha en bra dag
Anna-Karin

Helen sa...

På fråga 1 och 2 svarar jag a. På fråga 3 skulle jag gärna se mer tips på kort, tips på hur man använder olika produkter och gärna mer små projket som den fina tändsticksasken och strutarna.

Anonym sa...

Vad kul med en tävling!
På fråga nr1 svarar jag; B
fråga 2; a,b och c. Det är verkligen kul att följa denna blogg!
fråga3; gärna mer tips på fina sidor ur album:)
Mvh Ramona

Erica sa...

1-a
2-a
3-får nog hålla med flera av de övriga, skulle vilja se fler LO´s du gjort tidigare. Nu har ju du inte bloggat så länge men av det jag sett gillar jag verkligen din stil och vill såklart se mera! Jag har själv inte bloggat så länge (från okt/nov-07), men håller med vad du skriver, det ökar inspirationen, man hittar fler bloggar och det är så kul att få respons på det man gör och att ge andra detta också. DU ger mig inspiration! TACK!

Susanne H / snuffehar sa...

Hej,
1) Ärligt talat så är det faktiskt första gången jag tittar in i bloggen idag. Butiken besöker jag lite då och då. Jag tycker alla papper från Maja Design är bara sååå underbara och är helt förälskad i de nya "Du och jag" så att vara med i en utlottning av dessa vill jag gärna.
2) Surfa runt på scrapbloggar gör jag varje dag. Det finns så mycket inspiration att insupa. Jag ser att det verkligen finns sådant här i din blogg, såväl vackra foton som scrappat.
3) En sak saknar jag i webbutiken och det är att det inte finns någon "Tillbaka"-knapp när man klickat på "Visa" på någon artikel. Ibland minns man inte var i menyn man var sist så det skulle underlätta. I övrigt saknar jag inget och bloggen här är jättefin. Har kollat runt lite i den nu. ;o)

Nu har jag en fråga till dig... Kommer ni att vara med på mässan i Helsingborg den 4-5 april?

Susanne

IKT i min vardag sa...

Hejsan! Så mysig sida du har!
1.Trillade in här för första gången idag, men det kommer säkerligen bli fler gånger :-)
2Inspiration
3Jag älskar att få se tips och ideér på saker man kan skapa själv.

Hoppas att jag på detta sätt kvalificerar mig till att tävla...:-).

Hälsningar Linda

Fru Lindberg sa...

Här kommr mina svar :0)

1.B
2.A & B
3. Kanske lite fler kort & altered? Älskar din kombination av shabby chic & scrap/cardmaking! Stressa inte, det ger sig med tiden (sa den "erfarna" bloggaren, hi hi)

Anonym sa...

Hejsan Paula!
Vad kul med en liten utlottning av så underbara papper!
1/c. Kikar in nästan varje dag
2/a Sidan ger mig inspiration
3/ Tycker inte att jag saknar något men tycker det är jättekul när du berättar hur du gjort saker.
Ha det riktigt gott/Marie-Louise

Anonym sa...

Hej Paula!
Svar på frågorna:
Hur ofta tittar du in här på Dekorera medmera?
a. varje dag

2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?
c. lägesrapport

3) Saknar inget direkt.