söndag 20 januari 2008

FORMEX

Igår tog Therese, Lena och jag en dagstur, på ca 47 mil enkel resa, till Stockholm och gick på FORMEX-mässan. Vi åkte kl 05.00 och var hemma igen 23.30. Visst är man trött, men det är det värt. Vi hade så roligt, och såg såå mycket fint! Man blir ju sjuk...
Men det roliga är att den finaste montern och där vi beställde mest, var hos P&B Home, som ligger bara 5 mil härifrån... =)

En annan mysig monter vi besökte var House Doctor. Håller på med min beställning dit nu. Här är några inspirationsbilder från deras katalog.

Visst ser det mysigt ut. Hoppas det inte tar lång tid att få varorna, för man vill ju liksom ha dem nu...

Ha det så bra!

Kram

Paula

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Ja,du kan väl skicka ett SMS när varorna kommit då.Så kikar jag in.
*skratt*. Är ju alltid på jakt efter något...
Ses på fotokursen imorgon...spännande
*KRAM*

LantlivsAnette sa...

Nämen du..såg du mig..hi..hii..vad roligt,synd att du inte kom fram och hojtade,det hade vart sååå kul..
kjolen jag hade under tunikan,den har jag köpt på rea faktiskt,från noa noa...
vad roligt att du hittade mycket fint du också..
Kram anette

Anonym sa...

Formex!! Vill också dit *suck*!

Vad sotis jag blir på dig och din fotokurs! Har sökt efter något här nere men inte hittat något bra änså länge. Stort Lycka Till och glöm inte att visa här vad du lärt dig :).

Kram Maria

Jeanette sa...

Hej! Klart att det är OK att du länkar till mig. Vad hedrad jag blir! Väskan är köpt på panduro. Jättebra att ha korten i. Är du trött nu? Tröttheten brukar komma efter några dar. Vi ses!

Erica sa...

Låter underbart! vackra bilder, tar mig nog en titt dit in..